06 lutego 2022

Już jest nowy "Motór"!

Musicie wiedzieć, że w ponad 20-letniej ewolucji 911 GT3 wcale nie chodzi o podnoszenie mocy, walkę o urwanie dziesiątych części sekundy w przyspieszeniu do 100 km/h i kolejnych sekund z czasu na Nürburgringu. W 911 GT3 – przynajmniej w mojej skromnej opinii – wszystko kręci się wokół obrotów. To właśnie obroty na minutę – ich maksymalny pułap, jaki jest w stanie osiągnąć silnik – są najważniejszą wartością, która definiuje kolejne generacje GT3. To na tym polu trwa najcięższa walka. Walka, aby mimo zacieśniającej się na wydechach pętli restrykcji, pozwolić strzałce – nadal – analogowego obrotomierza zapędzać się tak daleko na czerwone pole, jak w żadnym innym 911. Bo w motoryzacji nie ma nic piękniejszego od uczucia wgniatania w fotel w akompaniamencie wolnossącego silnika rozkręconego do 8-9 tys. obrotów na minutę i wydzierającego się za plecami.
 
Pięknie spisana historia przez PremiumMoto.pl Michał Sztorc, zjawiskowe egzemplarze prosto z Supercar Club Poland i świetne zdjęcia Piotr Kaczor - Fotografia. stworzyły jeden z najciekawszych materiałów #11 Magazynu Motór.
 

Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy

Grupę tworzyło kilka przypadkowo dobranych, sfrustrowanych indywiduów, które zapragnęły poklasku, pieniędzy i niezasłużonej sławy. I żeby ich zaprosili do telewizora. Ich współpraca przy kampanii od samego początku przebiegała bardzo źle z powodu wielowektorowej, odwzajemnionej nienawiści. Oraz bezinteresownej zawiści.

​Oczywiście GTQX w wyniku wielkiej kłótni na spotkaniu założycielskim przestała istnieć, a jej członkowie spotykają się od tego czasu wyłącznie w sądach.

Social Media

Nagrody i wyróżnienia

 

© Wszelkie prawa zastrzeżone. Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!

Artur Kawa 2011-2022