Jak polscy przedsiębiorcy zachwycają na całym świecie. Zbuduj markę, która karmi lojalność!
Masz w ręku nie tylko książkę, ale menu pełne inspiracji! „Na talerzu" znajdziesz historie dwunastu wizjonerów biznesu, którzy udowodnili, że do zbudowania wyjątkowej firmy nie potrzeba gotowych recept, a pasja, intuicja i słuchanie klienta.
W czasach, gdy rynek dynamicznie się zmieniał, ci przedsiębiorcy działali na wyczucie, tworząc marki cenione daleko poza Polską. Co było ich tajną bronią? Customer Experience (CX) w najczystszej postaci! Nie abstrakcyjna teoria, lecz instynktowna umiejętność wychwytywania subtelnych emocji i przekładania ich na usługi, które budzą lojalność.
Ta pozycja to coś więcej niż zbiór opowieści. To praktyczny podręcznik CX, w którym każdy rozdział serwuje „przepis" do natychmiastowego zastosowania. Zamiast skomplikowanej teorii dostajesz konkretne rozwiązania, sprawdzone w boju.
Odkryj, jak budować relacje oparte na zaangażowaniu, uczciwości i otwartości, by klienci nie tylko wracali, ale z przyjemnością rekomendowali Twoją markę. Musisz to przeczytać, jeśli chcesz, by Twoja firma „karmiła” lojalnością!
Podobał Ci się materiał? Możesz wesprzeć go na Patronite lub Suppi
Grupę tworzyło kilka przypadkowo dobranych, sfrustrowanych indywiduów, które zapragnęły poklasku, pieniędzy i niezasłużonej sławy. I żeby ich zaprosili do telewizora. Ich współpraca przy kampanii od samego początku przebiegała bardzo źle z powodu wielowektorowej, odwzajemnionej nienawiści. Oraz bezinteresownej zawiści.
Oczywiście GTQX w wyniku wielkiej kłótni na spotkaniu założycielskim przestała istnieć, a jej członkowie spotykają się od tego czasu wyłącznie w sądach.
© Wszelkie prawa zastrzeżone. Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!
Artur Kawa 2011-2022